Serijologija

Uvod u seriju: Legend of the Seeker (2008-2010)

Fantasyljupci! Ovo je serija koju ne želite da prođe nezamijećeno na vašem radaru. I ne , ne govorim o Game of Thronesu (o njemu ćemo kasnije). Sad je vrijeme za Seekera i Confessoricu!

Serija Legend of the seeker je jedna od boljih serija koje sam gledala s područja fantasya i koja savršeno zadovoljava moju potrebu za fantasy related serijama (cheesy, funny, kick ass).

Pilot ima eye catching početnu scenu gdje po prvi put vidimo Kahlan Amnell (Bridget Regan), prekrasnu Confessor, koja zajedno sa sestrom  bježi od skupine vojnika. Definitivno scena koja je očaravajuća pogotovo kada se obuhvati krajolik New Zealanda, oops, pardon Westlanda, jer je to naziv imaginarne zemlje u koji je smještena radnja. Prvih pet minuta down below:

Inače, postoje tri provincije, Westland, Midlands i D’Hara.  Cijeli zaplet započinje kada vladar D’Hare, magične zemlje, the evil Darken Rahl (Craig Parker), odluči pokoriti ostatak provincija. Problem jest što je Westland odvojen od D’Hare magičnim zidom koji ima za svrhu spriječiti prodor magije i magičnih bića iz D’Hare u Westland, kao zemlju oslobođenu od magijskog utjecaja. Tu ulazi u priču wizard ili čarobnjak Zeddicus Zu’l Zorander (Bruce Spence) koji mora imenovati Seekera (Craig Horner), the one and the only person za koju je sudbinski određeno proročanstvom da mora ubiti Darken Rahla. Kahlan, kao moralni autoritet svih provincija i istodobno magično biće s tajanstvenom moći, the Confessor, ima zadatak da  zajedno s Zeddom pomogne Seekeru u prihvaćanju njegove sudbine.

Ponosno priznajem da je ovo bio moj prvi fandom kojem sam se u potpunosti posvetila, sudjelujući u raspravama i radu fan zajednice (da, bila sam jedna od onih geekova).  Pa mislim da mogu i imam pravo reći da sam bila hardcore fan, odnosno, imala sam love/hate relationship sa serijom i njezinom direkcijom.

Govorim u prošlom vremenu jer je 26.4. 2010 *datum urezan in my brain* serija ukinuta nakon samo dvije sezone! Jedan od iskreno tužnih dana u mom svijetu serija. Pokret za spas je aktivan i nada zadnja umire…

Serija je bila u produkciji ABC/Disney-a, rađena za syndication i loosely based na seriji knjiga The Sword of Truth by Terry Goodkind. Kažem, loosely zato što ima jako malih dodirnih točaka sa knjigama (znam iz osobne procjene, jer sam pročitala šest knjiga od ukupno dvanaest u serijalu) što, naravno, po nekima umanjuje kvalitetu serije, ali ima i obrnutih stajališta.

Knjige su za adult publiku ( big NO NO za mlađe od 18), jer ima svašta tamo, od silovanja do sado-mazo elemenata. Serija je, naravno, znatno ublažila ili jednostavno preskočila takve elemente, opaska da su ipak relativno vjerno, mada ne vjerno koliko bi ja htjela,  prikazali neke od sadističkih elementa iliti Mord-sithe.

Scena iz kultne epizode Denna (Craig Horner i Jessica Marais)

Neću ovdje o knjigama pisati, mada ću se potruditi i nekom drugom prilikom napraviti  recenzije  svih 12 knjiga, ali kako je to malo ambiciozan plan, neću odrediti vremenski raspon. Živi bili, pa vidjeli!

Glavna sila iza serije  su Sam Raimi i Rob Tapert, najpoznatiji po Xeni:Warrior Princess – kultnom uratku, koji je bio moj guilty pleasure dobar dio djetinjstva. Inače, mala trivia: posada serije iza i nešto manje ispred kamere, je kao mini reunion Star Trek serijala. Showrunner je Kenneth Biller i Mike Sussman, kreativne sile iza Star Trek: VoyagerStar Trek: Enterprise, a jednu značajnu ulogu u drugoj sezoni ima Jolene Blalock, poznata kao Sub-Commander T’Pol iz Star Trek: Enterprise.

Serija je snimana u Novom Zealandu i ta zemlja je jednostavno raj za fantasy landmarke.  Scene su prekrasne i nije na odmet spomenuti činjenicu da je Joseph LoDuca, glavno ime iza glazbe,  dobio Emmy za glazbu iz serije, točnije pilota.

Kahlan (Bridget Regan) i Ricard (Craig Horner) kraj ostatka Hobbit kuće (or not?)

Pilot je definitivno jedan od onih koji će vas navući da pogledate ostale epizode. Uspjelo je kod mene!

Kako ima još puno prostora da izrazim svoju ljubav i mini rant prema ovoj seriji, najavljujem mali niz postova o Seekeru i njegovim suputnicima Kahlan i Zeddu, kasnije i Cara,  ali za početak evo jedan fan video koji je odlično napravljen.

3 thoughts on “Uvod u seriju: Legend of the Seeker (2008-2010)

  1. Jako lijepo si dočarala Seekera! Slažem se s tvojim dojmom da je Seeker jedan od onih uradaka “MUSTSEE”. Ja sam ne imajući uopće ideju što li se krije pod naslovom serija kliknula PLAY na pilot serije. Dakle svih 60ak minuta nisam trepnula (slikovito naravno – nisam toliki geek da mogu bez treptaja 60 minuta). Toliko su me oduševile boje, ambijent, glazba, likovi, radnja da sam nastavila gledati do kasno u noć. Da, pregledala sam u jednom dahu sve epizode koje su tada bile na raspolaganju. Jedina briga mi je bila da ću prebrzo vidjeti sve i da (obzirom da je tada tek bio objavljen dio 1. sezone) neću imati što dalje gledati.
    Ja nisam gledala Seekera nedjeljom jer je nedjelja jednostavno bila predaleko. Kada sam počela s gledanjem gledala sam sve dane u tjednu.
    Čitajući ovaj post (sjetila si me na te ugodne sate..) dobila sam želju sve to vidjet još jednom.
    Rado bi se veselila budućim sezonama no, do tada ostaje gledati ovo što imamo i čitati što je napisano.

    p.s. toplo preporučam audio verzije knjiga i to za tople večeri na dekici ispod zvjezdanog neba.

Odgovori

