Knjigosfera

Volim New York – Lindsey Kelk

Volim New York – Lindsey Kelk

Trenutno se nalazim u onoj fazi života kad najčešće ne znam što bih sa sobom. U tim mojim ‘inspirativnim/zamišljenim’ trenucima nerijetko poželim da imam hrabrosti uzeti kofer, napuniti ga sa nekoliko najvažnijih stvarčica i sama otići na daleki put. Onda se probudim iz sanjarenja i svedem svoje želje na to da put ne mora biti tako dalek (i odlazak u neki-ne-susjedni-Zagrebu grad bi me zadovoljio), a kofer ne mora sadržavati samo najvažnije stvari (poznavajući sebe najvjerovatnije bi bio dupko ispunjen sa uglavnom bespotrebnim stvarima koje na kraju ne bih ni koristila — znate na što mislim).

Nažalost, moja stvarnost je takva da volim biti sama sa sobom, ali samo određeno vrijeme, a to zapravo znači da je za mene postignuće i kada sjednem sama na kavu (doduše, te kave uglavnom završe sa mobitelom na uhu, ali ipak). I zato kada pročitam knjigu u kojoj se glavna junakinja odvaži i učini ono što ja silno priželjkujem, moji snovi se dodatno rasplamsaju i knjiga mi automatski dođe na ‘preporučam listu’.

.

*     *     *

.

U prvome dijelu Lindsey Kelkinog serijala ‘Volim …’ (iliti u originalu ‘I Heart …’) upoznajemo se sa našom protagonisticom – 26-godišnjom Angelom Clark. Angela već nekoliko godina živi u Londonu, diplomirala je englesku književnost i ima savršenog zaručnika Marka.

.

“Sretna sam (…). Imam zabavan posao koji ima fleksibilno radno vrijeme, imam Louisu, najbolju prijateljicu na svijetu i smršavjela sam devet kila za ovo vjenčanje (…). Ne izgledam stravično, imam dugu svjetlosmeđu kosu, zlenoplave oči i, otkad sam skinula suvišne kilograme, otkrila sam prilično veličanstvene jagodične kosti. I imala sam Marka. Tko ne bi poželio zgodnog i uspješnog bankara za dečka?”

.

No, kao i uvijek kada pomislite da vam život zvuči savršeno, nešto se dogodi što sve promijeni. Na svadbi njezine najbolje prijateljice Louise, Angela uhvati Marka (s kojim je u vezi već deset godina) na stražnjem sjedalu njihovog auta sa spuštenim boksericama i zgodnom plavušom, saznaje da afera traje već neko vrijeme i da su njezini najbolji prijatelji Louisa i Tim (mladoženja) to znali.

Osjećajući se izdano i bijesna zbog situacije u kojoj se našla, iskoristi svoje predivne louboutinke od 10 cm da slomi mladoženjine prste (doduše, ne potpuno namjerno), rasplače mladenku (osobno mislim da bih učinila nešto još gore, jer ako ne možeš vjerovati svojoj najboljoj prijateljici koju poznaješ skoro toliko dugo koliko i sebe da uvijek drži tvoju stranu i bude iskrena, kome možeš), te se odvuče do svoje hotelske sobe. Nakon proplakane noći Angela se odluči maknuti od svega, te sa nekolicinom stvari koje je imala sa sobom ode do aerodroma i kupi avionsku kartu do najdaljeg engleskog govornog područja kojeg je u tom trenutku mogla naći — New Yorka.

.

Empire State Building, Chrysler Building i Woolworth Building

.

“Bio je to niz nebodera grada New Yorka. Manhattan. Empire State Building. Prekrasni, prekrasni Chrysler Building. Woolworth Building sa svojim velikim starim vrhom nalik crkvenim tornjevima. I zaljubila sam se. Tako me snažno zgrabilo da sam prestala plakati, misliti, disati. (…) Bila sam u New Yorku.”

.

Iako je bila potpuno sama u nepoznatoj državi, Angela nije dugo tugovala jer se uskoro sprijateljila sa zgodnom i otvorenom Jenny Lopez (nije u rodu sa J.Lo) koja je radila kao recepcionerka u hotelu Union u kojemu je odsjela. Jenny joj je pomogla stati na noge, upoznala ju je sa svojim prijateljicama (Ginom, Erin i Vanessom), Manhattanom i visokom modom. S novom frizurom, nikada boljim make-up-om, predivnom dizajnerskom odjećom (Jenny je ‘podržala’ Angelu da počne peglati svoje kartice i trošiti dugogodišnju ušteđevinu), serijom “Prijatelji”, prekrasnom (ahhhh…) torbom Marca Jacobsa (koja ju je vjerno pratitila i u knjigama koje su uslijedile) i novostečenim samopouzdanjem, Angela je počela živjeti potpuno drugačiji život od onoga u Londonu. Preselila se kod Jenny, počela pisati blog o svojim pustolovinama za internetsku stranicu uglednog časopisa Look (reda i radnje u slijedećim knjigama radi, spomenuti ću Angelinu šeficu Mary, te njezinu neprijateljski nastrojenu pomoćnicu Cici), te upoznala ne jednog, već dvojicu prezgodnih muškaraca — Tylera Moora i Alexa Reida.

.

“(…) okej sam s tim da se viđam s obojicom, obojica mi se sviđaju, svaki na svoj način, ali ne znam. Tyler je tako zabavan, a Alex je, pa, drugačiji je. (…) S Alexom je drugačije, teško je to objasniti. Sviđa mi se kako se kraj njega osjećam, sviđa mi se njegova slika o meni. S Tylerom sve se, kao, vrti više oko toga kako se doslovno osjećam s njim. (…)

Jesi li ikad u školi provela onaj ekperiment kad imaš tri bijela cvijeta i jedan staviš u praznu vazu, drugi u vazu s vodom, a treći u vazu s bojama za hranu? (…) cvijet bez vode samo usahne i osuši se, zar ne? A cvijet s vodom procvjeta i zapravo je običan no prekrasan, ali kad dodaš malo boje za hranu… – Latice cvijeta upiju boju.”

.

Nažalost, bezbrižna zabava uvijek ima svoj rok trajanja, te se Angela naposlijetku morala suočiti sa stvarnošću i donjeti neke odluke. Kojeg je muškarca odabrala — stabilnog i ušminkanog Tylera ili indie/rock polu-zvijezdu Alexa, gdje joj je zapravo dom – u Londonu ili NY-u, te može li se nositi sa ljudima iz svoga staroga života, Markom i Louisom? Oko postavljenih pitanja vrti se cijela priča i stoga bi je bilo šteta kvariti mojim odgovorima. Zato, odite do knjižnice ili knjižare, uzmite knjigu i čitajte!

.

*     *     *

.

Lindsey Kelk ima samo 32 godine, no dosada je objavila već 6 knjiga iz kategorije chick-lita, kao i jednu e-knjigu.’ Volim New York’ prvi je dio serije knjiga ‘Volim …’ nakon kojeg su uslijedile ‘Volim Hollywood‘, ‘Volim Pariz’,’Volim Vegas’ i posljednja u nizu ‘Volim London’. Ovome serijalu u kojemu glavnu ulogu vodi Angela Clark može se pridodati i e-knjiga ‘Jenny Lopez ima loši tjedan’ koja govori o pustolovinama njezine prijateljice. Ukoliko želite znati nešto više o Lindsey (koja je za mene svakako osvježavajuće otkriće), preporučam Twitter, te njezin blog na kojemu ćete, između ostalog, otkriti njezinu ljubav prema #mljac-mljac# Alexanderu Skarsgårdu (i kako je nakon toga ne voljeti!).

U mom malome jadna-ja-moram-vam-se-izjadati-iako-to-nije-tema-ovoga-bloga uvodu, već sam spomenula da knjigu preporučam. Nije odveć spomenuti ni da sam prva tri dijela pročitala u 10-ak dana, a zatim se bacila na potragu za ostalim (nažalost u Hrvatskoj još ne objavljenim) dijelovima. Lijepa naslovnica (da, priznajem — sudim knjigu po njezinim koricama … doslovno) i simpatični vodič po NY na samome kraju dodatni su plus. Ukoliko ste ljubitelj ove vrste fikcije ili jednostavno želite malo razbibrige, vjerujte mi da sa Lindseyinom Angelom Clark nećete pogriješiti🙂

9 thoughts on “Volim New York – Lindsey Kelk

  1. Bok Ivana,
    takoder mi se svidaju ove knjige od Lindsey Kelk! Niti ja nikako ne mogu pronaci Volim Vegas i Volim London. Bila bih ti jako zahvalna ako bi mi mogla reci gdje se mogu pronaci ili mi poslati pdf u slucaju da imas.

    Lijep pozdrav!

    • Draga Jelena,
      oprosti na čekanju, šaljem ti mail🙂
      Uživaj u čitanju i slobodno nam se javi ukoliko želiš napraviti recenziju neke od knjiga!

      P.s. Ako u međuvremenu nisi negdje već pročitala, nakon ovog posta izašla je još jedna knjiga iz serijala – “I Heart Christmas”, kao i kratka priča “Jenny Lopez saves Christmas”🙂

  2. Pingback: Volim Hollywood – Lindsey Kelk | geekosfera

  3. Pingback: Volim Paris – Lindsey Kelk | geekosfera

  4. Pingback: Volim Pariz – Lindsey Kelk | geekosfera

  5. Pingback: Jenny Lopez has a bad weekend – Lindsey Kelk | geekosfera

  6. Zdravo, mogu li i ja da dobijem knjige Volim Bozic i Volim Vegas, posto samo te dve nisam citala i nikako ne mogu da ih nadjem. Pozdrav!

  7. Zdravo,evo i ja sam jedna od ovih cura koje su pretraživale net za izdanjem knjiga Volim London, Volim Vega itd…pa bih te molila ako bih mogla dobiti pdf na knjige koje imaš od Lindsey Kelk.Hvala unaprijed🙂

Odgovori

